Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata
ToimijatahoLomailijaLoma-aikaMuuta
CSCKatri LaaksonenPaikalla joulunajan  arkipäivät

Johannes Tuovinen23.12.-6.1.

Melanie Lotz23.12.-6.1.
AcenetSten-Erik Sandås23.12.-6.1.

Jan-Ole Sandås23.12.-6.1.
GoforeLauri Renko27.12.

Joonas Meriläinen23.-30.12.

Jippu VenttolaPaikalla joulunajan arkipäivät



Toimintaohje ongelmatilanteissa

Mallitiketti

Jos et ole tehnyt ennen Jira-tikettiä, mallitiketti löytyy tästä:
OMA-90 - Getting issue details... STATUS https://jira.csc.fi/browse/OMA-90


PalveluTilanneMiten toimiaMitä tapahtuu
Oodi-palvelu Oodi-konsortiolle (kaikki Oodin ylläpitoon ja kehittämiseen liittyvä asia)Kriittinen ongelma tuotantoympäristössä

Tiketti jiraan asiaan kuuluvalle projektille:

JA sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi

Tiketille aina tieto siitä, onko yliopistokohtainen ongelma vai kaikilla/usealla sama. Jos muilla ei samaa ongelmaa, ensisijaisesti ratkaistava yliopistossa.

Kannattaa myös kysyä kaverilta apua eli yliopistojen vertaistuesta joko teknisten postilistalla, kaikki asiantuntija-postilistalla.


Paikalla olevat asiantuntijat CSC /Acenet/Gofore pyrkivät ratkaisemaan ongelmaa. Huomioiden kuitenkin, että loma-ajat. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.

Muutostarve, versioon liittyvä testiympäristössä ilmenevä ongelma tai tuotantoympäristössä ilmenevä ei kriittinen ongelma

Tiketti jiraan asiaan kuuluvalle projektille:

Muutospyynnön tai ongelman ratkominen otetaan työn alle lomien jälkeen.




Oodi-rajapinnatTuotantoympäristöön liittyvä kriittinen ongelma

Tiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/WSOODI/

Sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi
CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Goforen kanssa. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.

Testiympäristöön liittyvä ongelma tai tuotantoympäristöön liittyvä ei kriittinen ongelmaOngelman ratkominen otetaan työn alle heti elokuussalomien jälkeen.

SovelluskehitystarveMuutospyyntö otetaan työn alle lomien jälkeen.
ILPATuotantoympäristöön liittyvä kriittinen ongelma
  1. Ks. ILPA-käyttöohje: KÄYTTÖOHJEET JA DOKUMENTAATIO
  2. Jos ei ratkea, niin tiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/ILPAB JA sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi
CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Goforen kanssa. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.

Testiympäristöön liittyvä ongelma tai tuotantoympäristöön liittyvä ei kriittinen ongelma
  1. Ks. ILPA-käyttöohje: KÄYTTÖOHJEET JA DOKUMENTAATIO
  2. Jos ei ratkea, niin tiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/ILPAB


Ongelman ratkominen otetaan työn alle lomien jälkeen.

SovelluskehitystarveTiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/ILPABMuutospyyntö otetaan työn alle lomien jälkeen.
Uniface Anywhere TaideyliopistoTuotantoympäristöön liittyvä kriittinen ongelma

Tiketti jiraan: OMA-projektiin: https://jira.csc.fi/projects/OMA/

ja sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi

CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Acenetin kanssa, huomioiden Acenetin loma-ajat. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.

Testiympäristöön liittyvä ongelma tai tuotantoympäristöön liittyvä ei kriittinen ongelmaTiketti jiraan: OMA-projektiin: https://jira.csc.fi/projects/OMA/Ongelman ratkominen otetaan työn alle lomien jälkeen.








Varmenne-palveluKriittinen ongelma

Tiketti jiraan: OBA-projektiin: https://jira.csc.fi/projects/OBA/

ja sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi
CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Goforen kanssa. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.





  • No labels