Page tree

Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
ToimijatahoLomailijaLoma-aikaMuuta
CSCEila Partanen15. - 29.7.Katri LaaksonenPaikalla joulunajan  arkipäivät

Johannes Tuovinen123.712.- 46.81.

Melanie Lotz523.712.-28.7. ja 6.- 121.8. 
AcenetSten-Erik Sandås123.-22.7. (23.-28.7.)12.-6.1.

Jan-Ole Sandås1.-22.7.

GoforeLauri Renko127.-2812.7.

Joonas Meriläinen1523.7. - 1130.812.

Jippu Venttola8.-14.7.Paikalla joulunajan arkipäivät



Toimintaohje ongelmatilanteissa

...

PalveluTilanneMiten toimiaMitä tapahtuu
Oodi-palvelu Oodi-konsortiolle (kaikki Oodin ylläpitoon ja kehittämiseen liittyvä asia)Kriittinen ongelma tuotantoympäristössä

Tiketti jiraan asiaan kuuluvalle projektille:

JA sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi

Tiketille aina tieto siitä, onko yliopistokohtainen ongelma vai kaikilla/usealla sama. Jos muilla ei samaa ongelmaa, ensisijaisesti ratkaistava yliopistossa.

Kannattaa myös kysyä kaverilta apua eli yliopistojen vertaistuesta joko teknisten postilistalla, kaikki asiantuntija-postilistalla.


Paikalla olevat asiantuntijat CSC /Acenet/Gofore pyrkivät ratkaisemaan ongelmaa. Huomioiden kuitenkin, että loma-ajat. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.

Muutostarve, versioon liittyvä testiympäristössä ilmenevä ongelma tai tuotantoympäristössä ilmenevä ei kriittinen ongelma

Tiketti jiraan asiaan kuuluvalle projektille:

Muutospyynnön tai ongelman ratkominen otetaan työn alle heti elokuussalomien jälkeen.




Oodi-rajapinnatTuotantoympäristöön liittyvä kriittinen ongelma

Tiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/WSOODI/

Sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi
CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Goforen kanssa. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.

Testiympäristöön liittyvä ongelma tai tuotantoympäristöön liittyvä ei kriittinen ongelmaOngelman ratkominen otetaan työn alle heti elokuussaelokuussalomien jälkeen.

SovelluskehitystarveMuutospyyntö otetaan työn alle  elokuussaalle lomien jälkeen.
ILPATuotantoympäristöön liittyvä kriittinen ongelma
  1. Ks. ILPA-käyttöohje: KÄYTTÖOHJEET JA DOKUMENTAATIO
  2. Jos ei ratkea, niin tiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/ILPAB JA sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi
CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Goforen kanssa. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.

Testiympäristöön liittyvä ongelma tai tuotantoympäristöön liittyvä ei kriittinen ongelma
  1. Ks. ILPA-käyttöohje: KÄYTTÖOHJEET JA DOKUMENTAATIO
  2. Jos ei ratkea, niin tiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/ILPAB


Ongelman ratkominen otetaan työn alle heti elokuussalomien jälkeen.

SovelluskehitystarveTiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/ILPABMuutospyyntö otetaan työn alle  elokuussaalle lomien jälkeen.
Uniface Anywhere TaideyliopistoTuotantoympäristöön liittyvä kriittinen ongelma

Tiketti jiraan: OMA-projektiin: https://jira.csc.fi/projects/OMA/

ja sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi

CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Acenetin kanssa, huomioiden Acenetin loma-ajat. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.

Testiympäristöön liittyvä ongelma tai tuotantoympäristöön liittyvä ei kriittinen ongelmaTiketti jiraan: OMA-projektiin: https://jira.csc.fi/projects/OMA/Ongelman ratkominen otetaan työn alle viimeistään elokuussalomien jälkeen.








Varmenne-palveluKriittinen ongelma

Tiketti jiraan: OBA-projektiin: https://jira.csc.fi/projects/OBA/

ja sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi
CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Goforen kanssa. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.

...