Page tree

Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.


ToimijatahoLomailijaLoma-aikaMuuta
CSCEila Partanen15. - 29.7.

Johannes Tuovinen1.7. - 4.8.

Melanie Lotz5.7. -28.7. ja 6.- 12.8. 
AcenetSten-Erik Sandås1.-22.7. (23.-28.7.)

Jan-Ole Sandås1.-22.7.
GoforeLauri Renko1.-28.7.

Joonas Meriläinen15.7. - 11.8.

Jippu Venttola8.-14.7.

Toimintaohje ongelmatilanteissa

PalveluTilanneMiten toimiaMitä tapahtuu
Oodi-palvelu Oodi-konsortiolle (kaikki Oodin ylläpitoon ja kehittämiseen liittyvä asia)Muutostarve, versioon liittyvä testiympäristössä ilmenevä ongelma tai tuotantoympäristössä ilmenevä ei kriittinen ongelma

Tiketti jiraan:

  • https://jira.csc.fi/projects/OBA/
  • https://jira.csc.fi/projects/OMA/
Muutospyynnön tai ongelman ratkominen otetaan työn alle heti elokuussa.

Kriittinen ongelma tuotantoympäristössä

Tiketti jiraan:

  • https://jira.csc.fi/projects/OBA/
  • https://jira.csc.fi/projects/OMA/

JA sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi

Tiketille aina tieto siitä, onko yliopistokohtainen ongelma vai kaikilla/usealla sama. Jos muilla ei samaa ongelmaa, ensisijaisesti ratkaistava yliopistossa.

Kannattaa myös kysyä kaverilta apua eli yliopistojen vertaistuesta joko teknisten postilistalla, kaikki asiantuntija-postilistalla.


Paikalla olevat asiantuntijat CSC /Acenet/Gofore pyrkivät ratkaisemaan ongelmaa. Huomioiden kuitenkin, että loma-ajat. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.
Oodi-rajapinnatTestiympäristöön liittyvä ongelma tai tuotantoympäristöön liittyvä ei kriittinen ongelmaOngelman ratkominen otetaan työn alle heti elokuussa.

Tuotantoympäristöön liittyvä kriittinen ongelma

Tiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/WSOODI/

Sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi
CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Goforen kanssa. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.

SovelluskehitystarveMuutospyyntö otetaan työn alle  elokuussa.
ILPATestiympäristöön liittyvä ongelma tai tuotantoympäristöön liittyvä ei kriittinen ongelma
  1. Ks. ILPA-käyttöohje: KÄYTTÖOHJEET JA DOKUMENTAATIO
  2. Jos ei ratkea, niin tiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/ILPAB


Ongelman ratkominen otetaan työn alle heti elokuussa.

Tuotantoympäristöön liittyvä kriittinen ongelma
  1. Ks. ILPA-käyttöohje: KÄYTTÖOHJEET JA DOKUMENTAATIO
  2. Jos ei ratkea, niin tiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/ILPAB JA sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi
CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Goforen kanssa. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.

SovelluskehitystarveTiketti jiraan: https://jira.csc.fi/projects/ILPABMuutospyyntö otetaan työn alle  elokuussa.
Uniface Anywhere TaideyliopistoTestiympäristöön liittyvä ongelma tai tuotantoympäristöön liittyvä ei kriittinen ongelmaTiketti jiraan: OMA-projektiin: https://jira.csc.fi/projects/OMA/Ongelman ratkominen otetaan työn alle viimeistään elokuussa.

Tuotantoympäristöön liittyvä kriittinen ongelma

Tiketti jiraan: OMA-projektiin: https://jira.csc.fi/projects/OMA/

ja sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi

CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Acenetin kanssa, huomioiden Acenetin loma-ajat. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.
Varmenne-palveluKriittinen ongelma

Tiketti jiraan: OBA-projektiin: https://jira.csc.fi/projects/OBA/

ja sähköposti: oodi-admin@postit.csc.fi
CSC:n palvelinylläpidon päivystäjä alkaa ratkaista ongelmaa, tarvittaessa yhteistyössä Goforen kanssa. Etenemisen seuranta jirassa tiketillä.